Apriil

Informasjonskapsler

Denne siden bruker informasjonskapsler som trenger godkjenning.

Gå direkte til innhold

Handle with I don't care

Ny kampanje for Strahl

Strahl produserer glass i polykarbonat - et materiale som i praksis er uknuselig. Kjennskapen til merkevaren er relativt stor i reise- og transportbransjen, men så og si ukjent for serveringsbransjen. I en bransje der mange glass knuses, hver dag, var vekstpotensialet til Strahl skyhøyt, og den økonomiske gevinsten til bransjen stor. Men hvordan formidler man budskapet om at uknuselige glass er kostnadseffektivt? Jo, man demonstrerer det.

Den ultimate måten å demonstrere robustheten til Strahl-glass på er rett og slett å sende det i posten. Helt ubeskvttet. Fra Oslo og over fjellet, til Bergen.

Adressene ble skrevet rett på glasset, og sendt til potensielle kunder over hele byen. Alle glassene kom selvsagt helt trygt tram, og innen én uke ble den eneste butikken i Bergen som fører Strahl-produkter utsolgt. Samtlige mottakere av DM'en endte også opp med å legge inn en bestilling da de ble fulgt opp i etterkant. Ikke et halvgærent resultat for prisen av et frimerke?

Utmerkelser