Apriil

Informasjonskapsler

Denne siden bruker informasjonskapsler som trenger godkjenning.

Gå direkte til innhold

Morten Aamodt

Tekstforfatter

Morten var med å etablere Pro & Contra i 1987. Erfaring er ikke det verste man har, så om bare litt er konseptet klart. Han liker å jobbe så nær endelig beslutningstaker som mulig, og trives godt i selskap med ledelse og styre. Jo mer krevende oppgaver, jo mer trigges Morten.

Morten liker å utfordre kundene til å ta kommunikasjonsvalg som styrker posisjonen deres. Hvis ikke byrået utfordrer, hvem skal da gjøre det? Det handler om å kommunisere på en måte som “slår ut på kurven“. Ikke fordi det er “kult”, men fordi løsningen er strategisk forankret, basert på inngående forståelse og ikke minst verdiskapende for kunden. Morten er også opptatt av å gi tydelige råd. De tre konseptforslagene kan aldri være like gode. I sum tror han på en mer forretningsorientert tilnærming enn det bransjen gjerne er kjent for, noe Morten mener på sikt vil være eksistensielt. Lang erfaring betyr å jobbet med store og små kunder i alle bransjer av betydning i Stavangerregionen. Han har universitetsstudier i samfunnskunnskap (sosiologi, politikk og økonomi), historie og norsk.

  • Kommunikasjonsstrategi
  • Merkevarebygging
  • Konsept- og kampanjeutvikling
  • Tekst