Denne siden bruker informasjonskapsler som trenger godkjenning.
Byråleder Procontra / Markedsrådgiver
Thomas er markedsrådgiver og daglig leder i Apriil procontra. Han har utdanning i Markedsføring og ledelse, Entreprenørskap og nyskapingsledelse..
Thomas brenner for helhetlig merkevarebygging og langsiktig tankegang. Rom ble ikke bygget på en dag – ikke Coca Cola heller. Reklame og kommunikasjon er svært viktige virkemidler for å skape kjennskap, kunnskap og posisjon, og den må være differensierende! Men det er viktig å huske på at løftene som gis også må innfris. Over tid er det umulig å kommunisere seg vekk fra et markedstilbud som ikke innfrir. Thomas rådgir kunder på strategisk og taktisk nivå innenfor merkevarebygging og markedsføring, og er en erfaren prosess-fasilitator.
Thomas har erfaring med store og små kunder i mange ulike bransjer, blant annet telekom, energi (olje og gass/fornybar energi/oljeservice), finans, fiskeoppdrett, bil og kommuner.
Strategi
Merkevarebygging
Konsept- og kampanjeutvikling
Fasilitering av prosesser
Research/analyse
Prosjektledelse