Apriil

Informasjonskapsler

Denne siden bruker informasjonskapsler som trenger godkjenning.

Gå direkte til innhold

FÅR FLERE TIL Å SØKE YRKESFAG: “Rørambassadører” på Instagram, Snapchat og TikTok.

Influensermarkedsføring som virker

Nå ut med effekt – gjennom de som allerede har tilliten

Influensermarkedsføring, eller profilmarkedsføring, er en av dagens mest effektive markedsføringsstrategier. Ved å samarbeide med profiler (influensere), eller bruke egne ansatte som ambassadører, når du målgruppen din på en autentisk og engasjerende måte – i kanaler de stoler på og bruker daglig. Det handler om å bruke denne påvirkningskraften strategisk for å løfte merkevaren din, bygge relasjoner og skape konverteringer. I Apriil hjelper vi deg med å lykkes – fra første idé til ferdig kampanje.

Skreddersydde influenserkampanjer med effekt

Vi tilbyr komplette løsninger innen influensermarkedsføring – fra strategi og brief til kampanjeplanlegging, publisering og effektmåling. Vi hjelper deg med å finne de riktige influenserne og de beste kanalene for din merkevare, enten det er Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn eller andre sosiale medier.

Vi vet hvordan man kombinerer kreativitet og data for å lage kampanjer som både treffer og engasjerer.

Hvorfor velge influensermarkedsføring?

Fordi det fungerer. Når du samarbeider med de riktige profilene, når du målgruppen din på deres premisser, i kanaler de tilbringer tid på. Du låner ikke bare oppmerksomhet, men også tillit, engasjement og distribusjon fra noen som kjenner sin målgruppe og som vet hvilke innhold de ønsker å konsumere. 

Slik kan vi samarbeide

Vi vet at ingen merkevarer eller målgrupper er like. Derfor tilbyr Apriil fleksible samarbeidsformer som tilpasses dine behov:

  • Kampanjebasert samarbeid: Rask, effektiv aktivering med høy synlighet i avgrenset kampanjeperiode.

  • Ambassadørprogram: Langsiktig samarbeid for økt troverdighet og lojalitet.

  • Egne kanaler: Del brukergenerert innhold i din egen kommunikasjon eller annonsering. Dette kalles også UGC (User generated content) og er innhold som er laget og delt av brukere på en digital plattform, i motsetning til innhold som er produsert av profesjonelle eller offisielle aktører.

  • Employer branding med ansatte: Med EGC (Employer generated content) kan du løfte frem bedriftens kultur og verdier ved å bruke egne ansatte som ambassadører. Dette gir virksomheten din en autentisk og personlig stemme utad.

Klar for å starte? Vi finner sammen de beste løsningene for din merkevare.

Kontakt meg om profilmarkedsføring