Denne siden bruker informasjonskapsler som trenger godkjenning.
Strategi
Konsept
Visuell identitet
Grafisk design
Karrieredager er et merkelig fenomen. For det første er de veldig, veldig like hverandre, viser det seg. Og veldig konservative.
Hvis man som student eller nyutdannet likevel tar sjansen og stepper opp – full av pågangsmot og sylfersk kunnskap, blir man fort litt lav i hatten. Man har jo så lyst på jobb! Så da står man der, med lua i hånda, prisgitt bedriftene og deres velvilje.
I Stavanger var Næringsforeningen i Stavanger-regionen seg sitt ansvar bevisst: De inviterte bedriftene, studentene og de nyutdannede til å være med å bygge regionen – sammen. Med en nettside, et arrangement og en profil som fortalte om noe ganske annet enn det studentene hadde sett før. Profilen er basert på byggeklosser som igjen er hentet fra Næringsforeningens strategi og mål: Å bidra til at bedriftene, studentene og alle de dyktige fagfolkene i regionen kan møtes, bygge fellesskap og skape verdier. Sammen.