Apriil

Informasjonskapsler

Denne siden bruker informasjonskapsler som trenger godkjenning.

Gå direkte til innhold

Sverre Midttun

Strategisk rådgiver / Planner

Sverre har jobbet med merkevarebygging, reklame og markedsføring i over 25 år, på alle sider av bordet, i SAS Braathens, mediebyrået PHD, samt i reklamebyråene McCann, Saatchi&Saatchi, Per Høj, Schjærven og nå i Media Bergen og Apriil. Han har særlig erfaring med større norske og internasjonale merkevarer som Storebrand, Norsk Tipping, Toyota og Emirates, samt offentlige organisasjoner som Helsedirektoratet og Avinor. I dag jobber Sverre i skjæringspunktet mellom forretningsstrategi og kreativ kommunikasjon. Han er opptatt av innsikt som utgangspunkt for kreativitet og at det er dette som vil gi effekt for kundene.

Sverre er levende opptatt av kreativ kommunikasjon og veien frem til effektiv kommunikasjon gjennom god innsikt. Sverre er analytisk og kreativ samt har god forretningsforståelse og har derfor en fot plantet i forretning til kunden og en i det kreative. Men til syvende og sist er han opptatt av folk det er jo folk alt handler om.