Employer branding: Er din bedrift et attraktivt sted å jobbe?

Hos Apriil hjelper vi hver dag bedrifter med å bygge et sterkt employer brand - og vi er faktisk Norgesmestere i employer branding!
Kampen om de beste talentene er hardere enn noensinne. Derfor er det viktig å styrke bedriftens posisjon som en attraktiv arbeidsgiver. Apriil Brunch Oslo har markert seg særlig innen e-læring og employer branding. De ble i 2024 kåret til det mestvinnende byrået i Magnet Awards, NM i employer branding. Brunch har også fått oppmerksomhet for sitt innovative grep, da de høsten 2023 valgte å innføre en fire dagers arbeidsuke med lønnskutt i stedet for å permittere ansatte.
“Dette er en kampanje vi knapt har sett maken til, dette er employer branding på liv og død!”
Apriil Brunch Oslo ble etablert i 2016 av de tidligere TRY-kreatørene Markus Ivan Johansson og Simen Braathen. Byrået har vokst til å bli et lite, men dynamisk utfordrerbyrå med åtte ansatte, som har hatt gleden av å samarbeide med anerkjente kunder som Red Bull, Orkla, Mills, Fremtind, Schibsted, SV og Vinmonopolet. Dette er et byrå som bruker kreativitet for å skape engasjement og drive endring. De leverer innovative og utradisjonelle løsninger med mål om å oppnå betydelige resultater, selv med begrensede ressurser.
Apriil Brunch Oslo har også hentet hjem employer branding-metall for Schibsted, på tvers av de nordiske markedene for jobbene «Don’t hire yourself!» og «DIB crash course».