Denne siden bruker informasjonskapsler som trenger godkjenning.
Senior digital rådgiver og digital markedsfører
Marie er med i alle faser i en digital marked- og annonsekampanje. I dag sitter hun med medieplaner, oppsett av annonser, vedlikehold og optimalisering av kampanjer til våre kunder. Hun tar også en viktig del i tilrettelegging og utvikling av nettsider og landingssider. Hun avslutter aktiviteter med analyse, evaluering og rapportering. Hun stiller også med god kjennskap til Googles verktøy og plattformer.
Stikkord i Maries vokabular:
B2B, B2C, kundereise, landingsside, betalt og organisk, programmatisk, SEO, CTA, CPM, mediestrategi, medieplanlegging, TikTok, Facebook, Snapchat, Instagram, Kobler, LinkedIn, omni/multikanal, annonseformater, budskap, universal utforming, mobiltilpasning og mobile first, Adobe, målgrupper og segmentering, klikk, Schibsted, Amedia, GDPR, optimalisering, digital løsning, brukeropplevelse, Looker Studio. Tag Manager, engasjement, Google Partner, søkeord…for å nevne noen.